ز خ ت خ *

خرید بک لینک


*زندگی خودت، تباهی خودت. علامت اختصاری از این دلبرتر؟ [:))] به درد اوضاع احوال این روزای من میخوره. تباهی قشنگتر از این راهی که دارم توش قدم برمیدارم سراغ ندارم واقعاً.[:D] ولی مطمئنم بعدها دلم برای این دوران عجیـب تنگ خواهد شد، پس بذار منفعتش رو حداقل ببریم...در ضمن؛ میتونه هشتگ خوبی برای عکس زیر باشه. نمیدونم باید به سرماخوردگی و مایتعلقاتش بپردازم یا این اتاق رو بچینم که انگار سیرمونی نداره لامصب.


Yiruma - Kiss The Rain
[از سری خاک خوردههای پلیلیست]
[اصفهان بطلبه چند روزی بریم استراحت..ان شاء الله]


مالیده...

ما را در سایت مالیده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 16:07

صفحه بندی