دورهمی سینمارَوی ِ بلاگرانه یا میخواهم یک بلاگر باقی بمانم

خرید بک لینک

این پست به دلایل شخصی فقط پینوشت داره:

مرسی از این دورهمی که باعث شد ترکش ِ اوضاع و احوالات نابسامان به اینجا اصابت نکنه و کار نابخردانهای اعم از تختهکردن ِ در ِ اینجا یا بیتوجهی در حق ِ این وبلاگ نکنم و تصمیم بگیرم بلاگر ِ بهتری باشم، بهتر از قبل!

مرسی از «حسّ ِ» خوب و آشنایی که بودن در شعاعتون داشت. از حضور داشتن در این جمع عمیقاً خوشحالم. با بعضیها بیشتر و از نزدیکتر آشنا شدم و با بعضیها از دورتر که امیدوارم قسمت باشه و در دیدارهای بعدی نزدیکتر بشیم. فکر کنم یکم هم روی اعصاب لیدر پیادهروی کرده باشم، معذرت آقا. [:D]


مالیده...

ما را در سایت مالیده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 16:16

صفحه بندی