تولدت مبارک
پ.ن. ای کاش شروع سال جدیدم اینگونه باشد که یار پسندید مرا.. مرا تنهای ِ تنهای ِ تنها یک امید است و آن یک فقط تویی...نشسته ام به دَر نگاه می کنم؛ بیا.. بیا..
ما را در سایت مالیده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: سه شنبه 1 بهمن 1398 ساعت: 15:26